joi, 25 iunie 2009

Feedback





Joi. 25 iunie2009.
Ora 9:30. Biblioteca Judeteana. Autobuzul nu mai vine sa transporte voluntarii la locul care trebuie ecologizat.
9:45 soseste autobuzul, ia voluntarii, facem prezenta (absenta:| NU le multumim celor care au spus ca vin si Nu au venit>:P), ii urcam in autobuz si, la drum.
10:30 start ecologizare. sacii albastrii pentru PET-uri, sacii negrii pentru celelalte deseuri.
12:00 Workshop: realizati un cos de gunoi din resurse naturale & masa
13:30 -15:00 ecologizare. Hai echipa, Hai. Cei mai buni castiga
15:00: Premierea Locul 1: echipa Becurilor ecologice. Saci adunati: 27. Membri echipa:4

Total saci adunati la actiunea RRR de targoviste: 118
Vremea a fost de partea noastra, ca am pus eu o vorba buna la Doamne - Doamne

6 comentarii:

  1. eu am facut parte din echipa castigatoare:D a fost super si sper sa nu fie sinura actiune de genul asta, poate asa reusim sa-i mai civilizam si pe cei care nu tin cont pe unde isi lasa gunoaiele :|

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost o actiune reusita si benefica mai ales i folosul naturi dar si in scopul de a civiliza oameni.ar trebui sa continuie acest program de ecologizare a judetului nostru si de civilizare a semenilor.Tot respectul pentru oraganizatori si promovati mai mult aceste evenimente.

    RăspundețiȘtergere
  3. respect ! mai mult nu am ce sa zic !

    RăspundețiȘtergere
  4. multumim. chiar am muncit sa facem actiunea. numai noi si parintii nostri stim ca 2 saptamani nu am dormit mai deloc... si ne intalneam la 12 si ajungeam seara la 7 acasa...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vinovaţii pentru această acţiune reuşită, sunt organizatorii. Părerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumim, multumim... stim, stim... suntem si modesti:))

    RăspundețiȘtergere