duminică, 21 iunie 2009

Itsy si Bitsy la targoviste










Sambata, 20 iunie, cu ocazia lunii copiilor, Itsy si Bitsy imrpeuna cu personaje magice din basme si povesti, s-au imbarcat in "Caravana Copiii coloreaza viata" si au venit la Targoviste. Dis- de-dimineata, piticii-voluntari (de la Europe Direct) si-au adunat super puterile si, cu greu, trezindu-se au mers in Parcul Chindia pentru a-si le folosii si a-i ajuta sa isi aranjeze casutele fermecate (5 la numar: Cavit, Prigat: Itsy-Bitsy, Europe Direct, Fulga & Vodafone; fiecare avand propria-i turta dulce: lecitina, suc, lapte, tricouri, gentute, sepcute, materiale informative, agende, etc.) Asadar, incepand cu ora 16:00 copiii au mers din casuta in casuta si au fost supusi unor probe magice: baschet, sotron, popice, desene si cultura generala, fiind rasplatiti cu cadouri. Povestea a luat o intorsatura surprinzatoare cand Itsy si Bitsy au aterizat cu nava lor spatiala, de asemenea, cu puteri magice si au ajutat personajele de poveste sa se impace. Am cantat, am facut galerie, ne-am jucat, pana la orele 19:00. Piticii - voluntari: Andreea Bajan, Oana Dobrescu, Cristina Ochea & Madalina Oprea, Fetele de la Pucioasa, Vladut pe care il cauta mama lui, Cristian Moise (si anturajul: George Moise, Barboiu Alexandrru si Fratele lui, Razvan) si cu mine: Denisa Pasalan:D ne-am lepadat de super puteri pentru a le putea folosii si alta data si i-am ajutat, din nou, pe Itsy si pe Bitsy, sa isi impacheteze lucrurile pentru a le urca in naveta lor spatiala si a pleca mai departe.
Si cum fiecare poveste are finalul ei fericit, am plecat spre casele noastre si, asezandu-ne in pat, ne-am teleportat, fiecare, in visul lui propriu.
Va asteptam si cu alta ocazie sa ne insotiti in povesti magice cu printi si printese sau sa fiti un personaj din povestea noastra.


2 comentarii: