luni, 5 octombrie 2009

Puzzle

Toţi am văzut blocurile din oraşul nostru şi tentativa de izolare a lor. Mă refer la faptul că nu toţi îşi permit să îşi izoleze apartamentul în exterior, aşa că, partea lor rămâne "nerezolvată", ca o pătrăţică ce lipseşte dintr-un puzzle.
Aşadar, să vă spun cum a început totul: cu ceva timp în urmă a avut loc o mirifică şedinţă pe scară; toţi locatarii au coborât în faţa blocului şi au început să se plângă, ba că e prea multă gălăgie că stau copiii în faţa blocului, ba că e mizerie tot de la copii... În momentul în care s-a ajuns la lucruri mai serioase, s-a pus problema izolării blocului, în exterior. Toţi au fost de acord pe moment, însă când a venit timpul să plătească, mulţi au dat înapoi. În procent? Nu mă pricep, cert este că tatăl meu a urcat macaraua la etajul 1 şi că apartamentul meu o sa fie singurul apartament izolat din bloc.

Un comentariu: