miercuri, 2 septembrie 2009

Adventure Park la Târgovişte

Un pariu cu voi înşivă, o doză mărită de adrenalină şi testare a propiilor limite, toate acestea într-o nouă formă de petrecere a timpului liber în Parcul Chindia. Se doreşte a fi o nouă abordare a unui parc şi a ceea ce înseamnă recreere şi destindere, o modalitate de testare a calităţilor fizice şi psihice. Este prima dată când se dă parcului o altă destinaţie decât o simplă plimbare pe alee. Parcul de Aventură de la Târgovişte presupune montarea unei tiroliene - un cablu ce va fi amplasat de pe un mal pe celălalt şi care va putea fi străbătut în coborâre asigurată pe o distanţă de 40+50 de metri, deasupra lacului. Supravegherea va fi făcută de persoane specializate, care posedă permis de salvamontist.

Iubitorii de aventură şi senzaţii tari sunt aşteptaţi vineri, 4 septembrie, ora 10:30, la inaugurarea Parcului de Aventură situat în Parcul Chindia, în zona Moară a Lacului Chindia.

Vă pot spune că am fost într-un asemenea parc, la Parc Aventura Braşov şi practic am fost fermecată de lucrurile pe care am reuşit să le fac, ţinând cont de faptul că mi-e foarte frică de înălţime. Însă, încurajându-mă şi zicându-mi că nu am ce să păţesc am reuşit să fac 4 trasee din 6, adică 2 trasee galbene, unul verde şi unul roşu (ordinea este dată de dificultate, după cum urmează: galben, verde, albastru, roşu, negru).
A fost foarte frumos şi sper că o să găsesc în Park Adventure de la Târgovişte măcar puţin din ce am văzut la Braşov.




Zilele Cetăţii Târgovişte 2-8 septembrie 2009

2 comentarii: