luni, 28 septembrie 2009

Unde e domnul GEO?

Aseară, după orele 20, voiam să mă apuc de învăţat la istorie. Şi, cum orice lucru e mai plăcut decât să fac asta, am început să zapez; poate-poate dau de ceva drăguţ ca să mai amân cu puţin INEVITABILUL! Aşadar, mă uit la "Date my mom", iar apoi la două episoade din "I bet you will" şi la puţin dintr-un film draguţ pe Disney. Mă apuc iar de zappat şi mă opresc atunci când o fraieră începe să se bâlbâie. Nu, nu era nici sexi braşoveanca, nici oana zăvoranu (care nu se bâlbâie, are doar gura mare), nici fraierii ăia de pe realitatea, otv sau b1 care (atenţie: NU ştiu să!) prezintă ştirile, ci o nouă emisiune a spart topul bâlbelor şi prostiei. Bingo! Aţi ghicit este vorba despre BINGO metropolis sau ceva de genu', nu prea mă interesează.
Aşadar, tipii care prezentau, (nu mă refer la Ţociu şi Palade care sunt nişte magnifici şi merita o nota de la 20 în sus) una şi unu care nu ştiu de unde pana mea au apărut, habar n-aveau ce urmează să se întâmple în emisiune.
La un moment dat, tipa zice să dea un telefon, tipul zice să ia pauză, tipa zice să audă părerea juriului, tipul zice să vadă ce părere are domnul Popescu. Iar tipul nu ştia să zica Ţociu, zicea ceva de genu' Ciociu...
Care domn Popescu i-a luat locul domnului GEO (şi îndemnul: ZI-le domnu' Geo!!), de la concursul original care era odată prezentat de Dan Negru (o altă istorie).

Un comentariu: