duminică, 13 septembrie 2009

Teoria conspiraţiei sau ritualul băii de duminică seara

Îmi amintesc şi acum de când eram mică, dinainte să fiu elevă la şcoala generală şi mergeam la grădiniţă, de mami care îmi spunea "Hai sa îţi faci baie că maine începe şcoala." Nu că aş fi stat toată vara nespălată, însă aceasta era una din regulile casei! Duminica baie obligatorie. Îmi amintesc cum, cum timpul, am reuşit să îmi fac singura băiţă (mami venea să ma clătească pe păr) şi am ieşit înfofolită într-un prosop mult prea mare pentru mine şi cu turbanul în cap, iar mami era mândra, dar nu mai mândră decât eram eu.
Aşadar, aceasta era o obişnuinţă care, cu timpul, s-a mărit, acum ajungând la procesul: baie-uscat păr-îndreptat păr sau ondulat şi poate epilat, manichiură / pedichiură.

Îmi place baia de dinaintea unui nou an şcolar.

Un comentariu:

  1. Da, Da ,Da, ce mandru eram eu ca nu mai plangeam cand imi facea baie si fratele meu plangea :X

    RăspundețiȘtergere