joi, 10 septembrie 2009

Dovezi şi suveniruri de la munte

La "Baba oraba"




Grătărelul



Cărţi



Cristi a speriat porumbeii.
Porumbeii nu s-au speriat de Cristi.



Biserica Sf. Constantin şi Elena. Invers. Închisă



De precizat că după ce ne-am jucat cărţi, ne-am gândit să ne împărţim sarcinile în casă. Aşadar, am luat cărţile, am zis ce e de făcut şi cine trăgea cartea mică avea "norocul" să facă un anumit lucru. Şi a picat în urmăritorul fel:

Eu - am taiat carnea pt. grătar
Cristi - a făcut clătite
Georgică - a făcut focul
Cosmin - a dat cu mătura
Ali - a pus masa
Andrei - a spălat vasele
Alexandra - a facut streaptese

Bineînţeles că, nu prea s-au respectat poruncile, dar a fost distractiv :D

5 comentarii:

  1. Eu m-am distrat la munte, in pofida tuturor speculatiilor, condiţiilor, pretenţiilor şi etc...

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place partea cu clatitele, focul si matura:)) la treaba cu baietii:))
    ma, voi baba oarba v'ati jucat sau de'a v'ati ascunselea?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu aveam de pus masa..dar :-"

    RăspundețiȘtergere
  4. si baba oarba si de`a v`ati ascunselea:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca v-ati jucat de-a "hai sa ne urcam pe sifonier" :))

    RăspundețiȘtergere