joi, 24 septembrie 2009

Mă caută mascaţi, să îmi fure telefonul :))


Nu mascaţii, ci MASCAŢI; oameni care poată măşti. De ce?
Păi începem cu începutul: de la un timp încoace tot primesc mass-uri gen "cine are un nokia 1100 de vânzare?" Primesc unul, primesc două, trei, nouă... Deja se înmulţesc ca ciorile.
A doua fază: mă sună o colegă şi mă întreabă dacă am un nokia 1100 pe acasă că prietenul ei care a stricat o piesa de la un model identic. Îi spun că nu, dar că o să mă interesez.
Mass-urile continuă. Dau search pe google "nokia1100". În acelaşi timp Cristi îmi trimite un link care duce pe site-ul acesta: http://www.go4it.ro/telefoane-mobile/ai-un-nokia-1100-vinde-l-cu-25000-de-euro-4231427/
Apare un scris albastru, mare, îngroşat:

Ai un Nokia 1100? Vinde-l cu 25.000 de euro!


Ha! Ha! Când am citit am început să râd. Însă, zâmbetul mi s-a şters de pe faţă când am văzut poza telefonului. Nu sunt o expertă într-ale telefoanelor, decât ce citesc şi eu pe emblema modeluli: nokia, sony ericsson, samsung, dar mai mult de atât nu ştiu. Însă faţa originală a telefonului meu este identică cu telefonul din poză. Cu timpul, s-a degradat, iar fratele meu a înlocuit-o cu una de la un alt model de telefon (nu întrebaţi:)) )

De aici titlul postului. Întrebare: dacă mă bate cineva şi îmi fură 1100?:))

Un comentariu:

  1. Sa iti fure telefonul, dar daca se atinge de tine, o sa ramana fara partea aceea a corpului cu care te-a atins >:D< :*

    RăspundețiȘtergere