vineri, 4 septembrie 2009

Parc Aventura de la Târgovişte

Toate bune şi frumoase. Cu o seara înainte de inaugurarea parcului auzisem ca intrarea este 50 lei. Destul de mult ţinând cont de faptul ca am fi putut merge la adevăratul Parc Aventura, cel din Braşov, cel mai mare din ţară, unde intrarea este 28 lei, iar cu cei 50 lei, ne-am fi putut plăti şi drumul dus. Dar am zis să mergem la locul cu pricina şi să ne interesăm. Deoarece a fost inaugurat astăzi, închirierea echipamentului a fost gratuită, numai pe baza unui act de identitate. Iar tarifele începând de mâine nu vor fi chiar atât de mari pe cât auzisem; un traseu va costa 5 lei, iar o oră de "giubuşluc-ărit" prin copaci, 10 lei.
Am fost şi, deşi picioarele mi-au tremurat la primele două jocuri, am reuşit, ca şi la Braşov să îmi înving teama de înălţime. Aşadar, vp recomand să mergeţi şi să testaţi tirolienele şi jocurile care sunt acolo, iar cei care s-au ocupat de amanajarea spaţiului ne promit că dacă merge traba, în curând vom avea şi coborâre în rapel, traseu negru şi multe concursuri.






Un comentariu:

  1. Ce tari sunt pozele. Da, chiar e frumos, deja incepe sa-mi placa mult la Targoviste, hai cu campusul universitar, sa nu mai plec :X

    RăspundețiȘtergere