joi, 3 septembrie 2009

La Zoo

Azi am fost să vedem cum arată Parc Adventure de la Târgovişte. Are două trasee, unul pentru copii, celălalt pentru adulţi şi o tiroliană peste lac. E foarte tare. Cred că o să mă distrez pe acolo şi sper să prindă şi să nu fie desfiinţat ca alte locuri drăguţe din oraş.
O altă atracţie din Parcul Chindia este Gradina Zoologică. Loc în care ultima dată am fost cu Mihăiţă, verişorul meu, anul trecut, de ziua lui (adică 17 iunie2008). Aşadar, nimic nou, niciun animal pe care să nu îl mai fi văzut.
Însă, azi am făcut cunoştinţă cu Pamela (tigru care a fost transferat de la grădina zoologică din Bucureşti rpin anul 2000) şi am văzut următorul cobai care m-a amuzat foarte tare. Este complet alb, iar capul îl are negru - (îl citez pe Cristi) "parcă i-a explodat ceva în faţă, ca în desenele animate".



Un alt element surpriză a fost această reptilă, care iniţial am crezut că este de palstic, deoarece nici inima nu îi batea, atât de nemişcată stătea. Tot bătând în geam, în speranţa că o voi trezi, am fost dezamăgită şi chiar tindeam să cred că au înlocuit-o cu ceva de plastic. Însă, înainte să ieşim de la pavilionul cu şopârle, s-a trezit!!! Şi mulţimea striga: It's alive!!!


Concluzia? Targovişte este un oraş frumos, păcat că nu profităm de lucrurile pe care le avem şi plecăm să ne facem vacanţele prin alte oraşe, ţări, etc..

Un comentariu:

  1. Da, soarecele ala era chiar comic, mi-au placut maimutele, parca ma uitamn in oglinda :X. Animalele sunt aceleasi de acum 3 sau 4a ani cand au plecat verisoarele mele in Spania, doar custile au fost reamenajate plus grotele ursilor :D

    RăspundețiȘtergere