sâmbătă, 12 septembrie 2009

Nu lăsaţi vara să se supere pe noi


Toată lumea are ultima postare de pe blog (sau printre ultimele postări) referitoare la şcoală şi la toamna (care pe mine una mă deprimă şi mă enervează, dar îi trag eu ţeapă şi anul ăsta şi o să mă distrez să nu o simt). Eu refuz să fac acest lucru! Azi nu e ultima zi de vacanţă (adevărat)! Nici mâine nu e(mai puţin adevărat, însă dacă ţinem cont de faptul că oricum weekend-ul era liber şi în timpul şcolii, ieri a fost;)) )! Eu prefer să păstrez vara în memorie, să ignor frunzele care cad din copaci şi elevii care îşi cumpără rechizite (app, azi era omor în kaufland la raionul cu rechizite; eu nu mi-am luat nici măcar un pix, pentru mine;;) ). Prefer să mă trezesc la orele de vârf (gen 15 ale dimineţii, păcat că au fost puţine vara asta, dar e un păcat mult prea mic;)) )
Făcând un scurt feedback al acestei veri, văd rasarit la mare şi apus la munte şi invers. Văd nopţi nedormite şi nopţi dansate în "The One", pe cub. Văd prietenii nostri DJ, care voiau să ne ia ăn braţe, văd drogaţii care ne-au dat pufleţi coloraţi şi văd Liberty Parade care ne-a dezamăgit pe mulţi dintre noi. Vorbim despre mult soare şi bronz şi vorbim despre ţara tuturor felurilor de oameni, de Spania. Vorbim despre toate comediile alea din Port Aventura, despre Dragon Khan, despre 135 la oră în 3 secunde, despre "Nu te-ai dat în cui!", despre Tutuki splash şi despre copacul care te face fleaşcă. Desigur, toate acestea sunt încadrate de cozi infernale şi doar 3-4 minute de distracţie.
Ne aducem aminte de "Scoală mă că avem treabă", de "jumigăieşte", de "unchiul Bob. Cine naiba e unchiul Bob?" şi de zilele în care mergeam la centru să facem reportajul şi nu făceam nimic.
De nopţile nedormite datorită cărţilor lui Dan Brown, cărţi care nu mă lăsau să renunţ şi de fiecare dată spuneam "încă un capitol şi mă opresc..", de Parc Aventura şi de zilele oraşului, de meciurile în care Dinamo a fost singura echipă care a pierdut şi, chiar dacă mi-e greu să o spun, de revenirea spectaculoasă

A fost frumos! Şi este frumos! Mai vreau...

Nu regret nimic din vacanţa asta!
O să îmi fie dor :)

2 comentarii:

  1. Mai ales de DJ si drogati. Oricum ai marcat aspecte frumoase ale verii si da, uite ca s-a dus... dar vor mai fi altele mai spectaculoase, sunt sigur de asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia nu te mai lua de prietenii nostri DJ si drogati :))...Eu mai vreau bere cu paiul :D

    RăspundețiȘtergere