luni, 20 iulie 2009

20-07-2009


“Când eram tânăr şi liber şi imaginaţia mea nu avea limite, eu visam să schimb lumea.
În timp ce deveneam mai bătrân şi mai înţelept,mi-am dat seama că lumea nu avea să se schimbe.
Şi am decis să imi micsorez oarecum orizonturile şi să schimb numai ţara mea.
Dar şi aceasta păruse de neclintit.
Când intrasem în anii vârstei mijlocii, într-o încercare disperată,am căutat să imi schimb doar familia,cei mai apropiaţi de mine .
Dar ei nu vroiau nimic de-a face cu asta.
Si acum aici eu stau in patul meu de moarte
Si imi dau seama,
Poate pentru prima oara,
Ca daca numa pe mine m-as fi schimbat prima oara,
Atunci după exemplu aş fi putut să îmi influtenţez familia
Si cine ştie,
Aş fi putut să schimb lumea.”

2 comentarii:

  1. Vorba lui MJ : "If you want to make the world a better place, take a look at yourself, and then make a change!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, frumos, concis, adevarat. Adevaratele schimbari incep cu noi si mai apoi cu cei din jur.

    RăspundețiȘtergere