miercuri, 29 iulie 2009

Memoires


În lipsă de ocupaţie, cât timp nu am avut net (îmi face probleme de o săptămână), m-am uitat în dosarul cu diplome şi le-am selectat pe cele mai importante pentru a mă înscrie la un concurs. Aşadar, uitându-mă printre ele, admirându-le şi amintindu-mi de fiecare concurs în parte la care am paricipat, am găsit aceste două diplome: una de la "Miss primăvara" şi una de la "Carnavalul florilor". La cel din urmă, ţin să precizez că, deşi am luat locul I şi am fost prima chemată pe scenă (o bancuţăa din sala de sport întoarsă), doamna învăţătoare nu a ţinut cont de acest lucru şi nu mi-a dat diploma cu premiul I... Urât lucru făcut unui copil nevinovat şi, pe deasupra, frumos (lăsând toată modestia de o parte, când eram mica eram foarte frumoasă, o sa pun şi o poză mai târziu:D).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu