luni, 20 iulie 2009

Concediu partea a doua..

Tocmai ce am sosit din vacanta, de la mare, unde am avut parte de mai mult de o spatamana grozava: soare, mare, cluburi tari , ditractie si bautura racoritoare. In primul rand, am ramas foarte placut surprinsa de clubul THE ONE din Eforie Sud, statiune care are aproximativ 2 cluburi si 3 localuri unde baga manele pentru cocalari. In acest club e muzica tare, se mixeaza pe bune si e foarte distractiv (mentionez ca au niste cuburi superbe:)), prietenii stiu de ce).
Apoi, am fost uimitor de dezamagita de LIBERTY PARADE, petrecerea despre care toti spuneau ca e cea mai tare. Ete fleosc!! Am fost, am vazut, am stat 10 minute si am plecat.
In rest, numai lucruri frumoase: inghetata foarte foarte cremoasa la Mamaia, clubul Wave tot din Mamaia, Saniuta, visinata facuta de tatal lui Alex, instructiuni:)), "Dumnezeule" si o sa revin cu niste poze cat de curand pot...

Toate cele bune,

Scoala ma ca avem treaba !!! :))

Prima parte de poze:




3 comentarii:

  1. Hot Crisana...locul ala a fost hot doar pentru ca am fost noi acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uitasem, Dumnezeule...Sultan...A =)) Nici la mare nu scapam de ea, parca ne-a bantuit toata vacanta, Dumnezeule!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nebuneala totala, oricum la "The One" ma asteptam la mult mai mult, mai ales dupa ce l-ati umflat si voi.
    Oricum "Scoala ba ca avem treaba!" Sloganul pentru vacanta asta.

    Cheers!

    RăspundețiȘtergere