luni, 20 iulie 2009

Inainte de vacanta...

GATA?! La drum!...
Pe 15 septembrie a început şcoala. Cu mic, cu mare, deşi ploua ne-am trezit (cu greu) şi am venit în draga noastră Carabella. Deşi am întârziat (unii), am fost foarte bucuroşi atunci când diriga` ne-a spus ca suntem liberi şi am aterizat (nu toţi) fix în Casa V (păstrăm tradiţia).
Prima săptămână de şcoala. Toate bune şi frumoase: niciun profesor nu ni s-a schimbat (ciudat; multi ne-au ameninţat în clasa a X – a ca ne vor lăsa), aceeaşi doamnă dirigintă (pe care apropo, o iubim) care ne spune întotdeauna să nu mai chiulim: “La 10 absenţe aveţi 9 la purtare!”; aceeaşi “Mama supărarii” multilateraldezvoltata, aceeaşi profă de sport care ne pune absenţe când nu avem echipamentul la noi, aceeaşi sobă care nu face faţa clasei noastre, aceleaşi perdele din generaţia tatălui meu, aceeaşi reputaţie ( XI E spune tot) şi totuşi, un nou Getto, noi scaune, un magazin cu “NIMIC” şi promisiuni că anul acesta vom încerca să fim mai buni decât “cei mai buni”. La ce?
Acum nu mai conteaza dacă vom avea cel mai mare numar de absenţe sau cei mai mulţi copii la faza naţionala sau cele mai multe conflicte cu profii sau... cele mai frumoase serbări:X Tot ce contează este că vom încerca. Şi noi, ce ne propunem REUŞIM. Aşa cum am facut şi cu această revistă. Da, ne-am lăsat aşteptaţi, dar eu zic că a meritat aşteptarea.
Ce v-am pregătit? Păi... avem “Beauty tips”, avem poveşti de sragoste, glume, teste; avem detalii despre balul bobocilor, avem sfaturi, interviuri, o avem pe Pitzi şi multe altele. Cred că am reuşit sa satisfacem toate dorinţele tinerilor.
Enjoy it!


Editorial de 2009
Criza economica? Sau poate doar un inceput... Sau poate ca nu ajunge criza la noi, ca doar asa zice Moni a lu` Iri: “Doar cei foarte bogati sunt afectati de criza.” Si totusi: La multi ani!!! 2009 sa va aduca tot ce va doriti. Si cand spun asta, nu ma refer la lucruri materiale, ci la sanatate pentru toata familia, dragoste si ... si pace in lume... restu` vine de la sine.
Sa vorbim despre... scoala!!! Asa cum v-am spus in primul numar, anul 2008 a fost un an prosper pentru XI E; am organizat “minunabilul” bal al bobocilor si, pe deasupra, si un spectacol caritabil de Craciun. Cu aceasta ocazie ii multumim domnului Ranin (dirsectorul teatrului “Tony Bulandra”) pentru ca ne-a oferit sala de spectacole a teatrului si ne cerem scuze pentru ca am lasat mizerie :D. De asemenea le multumim doamnelor profesoare Monica Popa si Aniela Rizea care ne-au sustinut permanent. Cum a iesit? Unii spun ca bine, altii spun ca... FOARTE BINE! Noua ne-a placut. Chiar daca nu au venit toti profii sa ne vada, sala a fost plina, iar in momentul in care am vazut ca unele persoane stau in picioare, emotiile au inceput sa apara. Am cantat, am dansat, ne`am jucat de`a actorii, ne-am indragostit cu totii de micutul Filip si am facut multe poze. Speram ca traditia sa continue si anul viitor, dar pana atunci, avem si alte surprize si anume, spectacolul de Ziua Francofoniei si cel de ziua liceului. Nu va faceti griji; ne mai gandim noi la ceva in caz ca vi se par putine activitati.
Pana una alta, feriti-va de gripa, ca acu` vine primavara si bucurati-va de vacanta!


Editorial?!...
Sfarsit de an scolar. Sfarsit de clasa a XI-a.

Imi amintesc cum am imceput articolul din primul numar al revistei « Seventeen », revista clasei a XI-a E : « Pe 15 septembrie a început scoala. Cu mic, cu mare, desi ploua ne-am trezit (cu greu) si am venit în draga noastra Carabella. » Vorbeam despre profii care ni s-au schimbat, despre diriga care ne ameninta intr-una ca ne scade nota la purtare daca mai chiulim in grup, despre activitatile pe care le vom organiza, despre concursurile la care vom participa, despre noii NOI!

Vorbeam despre viitor. Acum, tot ce ne-a mai ramas este sa privim in urma. Sa privim lunile care au trecut, fara sa simtim. Sa privim ultimul an de scoala care s-a cam scurs. ne-a ramas decat sa asteptam rezultatele scolare care, ne vor multumii sau ne vor stimula pe mai tarziu.

Sa ne luam de mana si sa ne indreptam spre noi aventuri. Sa inchegam prietenii, dar sa nu ne uitam reciproc. Sa fim cum am fost pana acu, pentru ca numai asa vom fii cei mai buni.

Vacanta placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu