vineri, 3 iulie 2009

Prima sesiune de vacanta

Munte... mai stam?!

Incep cu a doua dimineata. Fiind putin cam cald, ne-am trezit, destul de devreme pt. mine, tinand cont de faptul ca, de obicei, ma trezesc in jur de ora 13-14 si, tinand cont de faptul ca, ne culcasem relativ tarziu. Ziua a inceput cu intrebarea: "Mai stam o seara sau nu?" Toata lumea spunea: "Cum vreti voi":| Deci...am mai stat.Am fost la cumparaturi, am incercat sa luam si lemne, pt. ca alea din padure erau ff ude si nu se apprindea focul (mai tarziu am aflat ca era blestemat de Cosmin:)) )Nu am gasit nici lemne, am luat o sticla de ulei si multa mancare, mai multa mancare, apa si chestii de baut. Am incercats a aprindem focul, jumigaind...Dumnezeulleeee!!

Sa revenim la prima zi: dis-de-dimineata (6 jumate:|) m`am trezit sa plec la munte. Stiam ca, la 07:45 am trenul si stiam ca imi ia mai mult de 30 de minute sa ma pregatesc. Asadar, am pus ceasul sa ma trezeazca cu mult timp inainte de plecare. Cand sa dau sa intru la baie, mama isi facea minunabilul dus de dimineata. Ok... Astept. Astept. S-a facut 07:00... 07:05... "Hai ma odata, mai traiesti???" Ok..nasol... am inceput ziua cu stangul; m`am enervat. Iese mama. Intru eu. Pe la 7 jumate ies. Incep sa cotrobai prin casa, ma imbrac, mai imi pun cate ceva in bagaj. Il trezesc pe frati-miu sa ma duca. Pana se incalta asta se face fara 20. Agitatie. Nervi. "Trebuie sa imi iau sacu` de dormit de la piata." Frati`miu mergea in spatele unuia cu scoala de soferi. 30 la ora:| fir`ar..."Baga ma mai tareeee!" Nimic. Imi iau sacul, intr-un final, si mergem spre gara. Ma si vedeam mergand cu masina, pe langa tren pana la urmatoarea statie.:D Intre timp aflu ca trenul e la 8:05 uhhh!! pfiu!
Desigur, singura persoana care a intarziat am fost eu :-"...ne`am urcat in personalul care, ca de obicei, era acolo de la 7 jumate si am ajuns in vreo 2 ore la Ploiesti. Ne`am dus la billa sa luam o sticla de vin si ne`am intors cu 3 sacose pline cu "chestii":)) pe care in mod normal ar fi trebuit sa le luam de la Busteni. Cand sa ne dam jos in gara la Busteni, pleaca trenu`. Am strigat dupa aia sa ne lase sa coboram, nimic. Ne`am dat jos la Azuga, am mai asteptat o juma` de ora si ne`a intors cu alt tren la Busteni ;)). Intr-un final, ajunge trenul spre destinatia finala si, pana ajungem noi (pe jos) in Valea Cerbului, incepe ploaia. Ne bagam in corturi, asteptam, asteptam... nu se opreste ploaia. Il sunam pe nea` Doru care i`a dat cartea de vizita lui Cristi in gara, pt o posibila cazare : "Alo?! Domnul Doru? Suntem fosti turisti ai dvs. si am avea nevoie de un nr. de taxi din Busteni pt. ca am ramas in Valea Cerbului si ploua tare.Va multumim" ih..ma pricep la din astea:D Vine taxiul mergem sa luam ce mai trebuie de mancare. Apoi adunam lemne si facem focul (cam greu, dar nu suficient de greu). Mai tarziu, Cristi incearca sa dea foc la apa, si vazand ca nu ii iese si 2 ochi sticlosi care i s`au parut lui ca sunt de urs, intra in cort cu toporul dupa el:))...


A treia zi: incepe cu aceeasi intrebare: "Mai stam?" Raspuns categoric: "NUUU":))
Ok... Am mancat cate ceva, am ramas fara apa, ne`am dezhidratat la maxim, am strans corturile si am chemat taxiurile. Pana la gara, a inceput sa ploua cu galeata, ne-am dus dupa inghetata, ne`am udat pana la chiloti... A venit trenu` la Busteni (fir`ar ale naiba de conditii-noua nu ne plac trenurile luxoase:)) ), a ajuns trenu` in Ploiesti... Am asteptat personalul de Targoviste. A ajuns trenu` la Targoviste. Am mancat o inghetata d`aia buna cu visine mari si am plecat acasa unde am dormit fericiti in paturile noastre:))




















8 comentarii:

  1. am uitat sa precizez k am pierdut gara(nu trenul, ci gara) de la busteni. cand ne `am dus a plecat trenu` si noi am ramas in tren:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Venind din partea vostra...nu ma mai mira nimic :)) De fapt, nu ma mai mira nimic nici din partea mea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. sa va vad eu pe voi la constanta:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. vaii ajungem la varna, sau undeva p acolo:X:X8-> dar tre` sa o iau p mada pe procura k n`avem voie altfel :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Dap... a fost foarte tare la munte garantez eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaa... da.. daca o sa inceapa vr-un razboi, sau daca lumea va fi invadata de extrateretrii, sau oriice alta calamitate de proportii globale ar avea loc, voi ati muri foarte repede. Mai multe detalii despre aceasta supozitie o sa primiti pe blog-ul meu, cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  7. denisa, mama, ce cutit aveai in poza=))
    altul mai mare nu gaseati?:)))

    RăspundețiȘtergere