duminică, 5 iulie 2009

Despre desene animate

Desenele copilariei noastre, de fapt, ale mele. Desene foarte frumoase, fara aparitia tehnologiei: mobile, calculatoare, internet wireless, EMO, etc...
O sa va spun cate ceva despre unele dintre ele despre care mi`am amintit cu Cristi si Mada, la un suc si, daca o sa sar peste cateva, imi cer scuze.

Life with Louie Louie este indragostit de Jenny care ii ia intotdeauna apararea, iar intr-un episod, cand ii moare bunica o cauta prin toate colturile, cercetand toate religiile si crezand ca o frunica poate fii bunica lui.

Jack piratul cel teribil "Snack idiotule":))

Peter Pan - cu stengarita clopotel care imprastia stelutele ei magice peste tot

Heathcliff - motan smecher si gasca smechera care traieste intr`o masina

Printesa Tenko - imi placeau trucurile pe care le arata la sfarsit si pe care incercam tot timpul sa le fac :D

Printesa Sisi - :X:X:X chiar vreau sa ajung la castelul ei:D

Beetleborgs - erau copiii aia smecheri care se transformau in roboti cu puteri smechere



Si, sa nu uitam de: Tom & Jerry despre care nu e nevoie sa spun nimic

Un comentariu:

  1. Bineinteles, tu le-ai spus pe cele mai reprezentative dintre acestea, oricum, sa speram ca, copiii nostri vor lua ce e mai bun din desenele animate moderne, ceea ce nu cred. Oricum, o sa am grija mare la ce se uita Jr.

    RăspundețiȘtergere