luni, 20 iulie 2009

Noi vrem voluntariat, ei nu ne vor:))

M-am gandit sa ma inscriu la niste scoli de vara in vara aceasta, din motive ca: distractia, dar in acelasi timp si monotonia de acasa, dar si lucrurile noi pe care le inveti.
Sa va povestesc despre o prima scoala de vara la care m-am inscris ca voluntar:
1. EURO 26
Ni s-a cerut, in prima instanta sa realizam un eseu pe tema "Nevoile tinerilor pe timp de criza" pe care l-am postat intr-un post mai vechi putin. Am facut eseul, l-am trimis si ni s-a dat urmatorul raspuns:
"Buna!
Imi pare rau dar nu mai sunt locuri disponibile in nicio perioada.
VAcanta frumoasa,
Smaranda
Euro26"
CUm pana mea vine asta? Ar fi putut sa ne spuna ca nu mai sunt locuri, dar asa, s-au dat de gol ca sunt numai blaturi.

2. O alta scoala de vara: "Tabara curajului", unde ni s-a cerut sa facem notse poza reprezentative orasului Targoviste, poze care ne-au iesit de altfel foarte foarte bine si pe care le`am postat intr-un post. SI iar a fost blat...
Dumnezeule!!

Revin la ceea ce un prieten, Iulian, spunea: "Romania este o tara frumoasa, pacat ca este locuita !"

Un comentariu: