miercuri, 5 august 2009

Despre Dan Brown

Despre Dan Brown nu ştiu foarte multe lucruri, însă pot spune că ajung să îi recunosc stilul. După ce am citit Îngeri şi Demoni şi Codul Lui Da Vinci, mi-am spus că îmi place cum scrie: foloseşte foarte multe descrieri, dar nu aşa cum o face John Fowles sau Henry James: descriu pata de pe oglindă în 30 de pagini ca mai apoi să îşi dea seama că, de fapt, era un punct negru din fabricaţie. Dan Brown foloseşte un dinamism care practic, pe mine, mă captivează şi reuşeşte, de fiecare dată, să mă ţină trează până la ore târzii, minţindu-mă tot timpul, spunându-mi: "E ultimul capitol pe care îl mai citesc azi."
Aşadar, după primele două cărţi pe care le-am citit, am trecut la o a treia carte: Conspiraţia , carte care, momentan mi se pare mai bună decât celelalte. Nu am citit însă foarte mult din ea pentru a vă da foarte multe informaţii. Pe scurt, Rachel Sexton, fiica adversarului politic al actualului preşedinte, lucrează pentru Casa Albă, la serviciul de informare şi este chemată într-o zi, de conducatorul NASA pentru a primi informaţii despre o descoperire care va revoluţiona lumea.
Fiecare carte a lui Dan Brown începe cu o crimă, crimă pe care se desfăşoara tot firul acţiunii, iar acţiunea romanului durează cam o noapte.
Sfat: ar trebui să citiţi măcar o carte a lui Dan Brownş cu siguranţă vă va captiva. :D

Un comentariu:

  1. Dan Brown ştie ce scrie, el chiar ştie.
    Kepp reading Dan, he"s marvelous.

    RăspundețiȘtergere