vineri, 28 august 2009

Diferenţe

Leaşă Dragoş. Nu mulţi am auzit de el. Eu uan nici măcar nu ştiu cum arată, însă ştiu melodie a lui care, de fiecare dată când o ascult, îmi ridică părul pe spinare.

"Diferenţe"

Noi beam Brifcor mâncam topic Topi-top sau Jelibon
Ei se strâmbă când aud de Crina sau Bonibon
În timp ce noi râdeam la glume ei zic doar un simplu LOL
Ei nu se mai joacă frunza, nici ţările sau şotron
Noi jucam leapşa pe coco, raţele şi vânătorii
Noi nu ne jucam Fifa ci fotbal în curtea şcolii
Noi jucam lapte gros, turul franţei, baba oarba
Ei au altele în cap atunci când aud de "capra"
Noi ceream prietenia, ei conversează pe mess
Ei nu mai roşesc ca noi când e vorba despre sex
Noi nu ne duceam în mall, ci doar la cofetărie
Beam tec şi mancam din aceeaşi farfurie
Noi nu ne dădeam email noi ne trimiteam scrisori
Ne dădeam felicitari nu mass-uri de sărbători
Nu dau eu verdicte şi-habar n-am ce credeţi voi
Dar copiii de azi parcă-s mult mai trişti ca noi


Eram la o bere-n faţă - anu' trecut
2 copii mâncau bomboane în faţa scării râzând
Toate bune şi frumoase până îi văd aruncând
Punga de bomboane plină şi pe ei plecând
Îmi venea să-i strâng de gât
Sa le spun: În p**a mea
Noi plângeam o săptămână fiindcă mama nu ne lua
Iar voi plecaţi, o aruncaţi vă doare fix in c*r de ea
De vină-s cei ce v-au crescut fiindcă nu ştiţi cum era...


Cand venea ora 5 ieşea toata lumea-afară
Şi-ncepeam numărătoarea fără să ştim ce înseamnă
Antante dizemane pe dizemane compane antante
Ne-ascundeam de parinţi să nu ne vadă că bem apă
Când veneam transpiraţi dup-o nouă zi de joacă
Noi citeam Cireşarii, amintirile lui Creangă
Adormeam fericiţi ascultând poveşti pe placă
Ne uitam la diafilme cu Turtiţa Fermecată
Sandy Bell pentru t0ţi era vedeta preferată
Era mare sărbătoare când mâncam o ciocolată
Bună, rea, mică, mare n-avea cum să nu îţi placă
Privind în urm-acum toate astea parcă
Sunt poveşti de demult care încep cu-"a fost o dată"
Poate-s io nostalgic şi-habar n-am ce credeţi voi
Dar copiii de azi parca-s mult mai trişti ca noi

Eram la o bere-n faţa - anu' trecut
2 copii în faţa scării se jucau tenis râzând
Toate bune şi frumoase până la ultimul şut
Am văzut mingea-n grădină şi pe ei plecând
Îmi venea să-i strâng de gât
Să le spun: În p**a mea
Noi plângeam o săptămână atunci când ni se spărgea
Iar voi plecaţi o aruncaţi vă doare fix in c*r de ea
De vină-s cei ce v-au crescut fiindcă nu ştiţi cum era...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu