sâmbătă, 15 august 2009

Primele impresii

Azi am fost undeva la o garla, de fapt, era un rau. De fapt, se numeste Cascada, insa azi a fost oprit robinetul si apa nu a curs. Ne-am balacit, am mancat "bocadillos"(cred k asa se scrie:D, sunt d`ale gurii) si am venit acasa. Acum baietii se odihnesc, isi incarca bateriile pentru diseara cand s-ar putea sa mergem la discoteca (daca merge masina) si o sa facem o "botellon" (inseamna a se imbata in fata discotecii:)) ).
Am fost mai impresionata de Cascada decat de mare, doarece, la mare, pe nisip erau numai urme de adidasi, papuci si masini, urmele piciorului meu pe nisip pierdandu-se singure pe drumul spre malul marii.



Tot azi, mi-am verificat e-mailul si am vazut felicitarea pe care mi-a facut-o Cristi la centru. Si totusi, nu am fost prima persoana care a vazut-o, pentru ca a pus o poza cu ea pe blog. Urat din partea lui. Oricum, ii multumesc pentru gestul frumos.

Felicitarea de la Cristi :X

Abia astept sa o vad :D! Doar atat.
P.S. : Nu am diacritice :)) :D

>:D< :*

Un comentariu:

  1. Nu e felicitarea in stare finala :P, mai e mult de lucru la ea de acolo ;))

    RăspundețiȘtergere