joi, 27 august 2009

Welcome in Romania, Have a Nice Holiday

Bancul era alfel(bancul în legătură cu titlul).
Şi zice cam aşa: Un român se duce în Jamaica şi îşi tatuează pe penis numele prietenei lui, Wendy, nume care atunci cand Gogu` era normal se vedea decât WY. Se duce el pe o plajă de nudişti şi vede un negru cu acelaşi tatuaj şi îl întreabă:
- Auzi mă, pe prietena ta o cheamă tot Wendy?
Negrul îi spune că nu, iar românul îl întreabă la el pe penis ce scrie când i se scoală, la care negrul spune:
"Welcome to Jamaica, have a nice holiday"

Acum mă amuză mult prea tare noua reclamă Cosmote şi faţa tipului care apare în ea:)) Sună cam aşa:


"Acum sunt pregătit sa-mi reîncarc cartela,

Bag 30 de minute să o sun pe Mirela...

Am pocket minutes (şi mai e ceva, dar nu înţeleg)

Da` reîncarc direct cu minute cartela

Direct din cartier,

Mai ieftin ca o cola...!"


Enjoy it !

Şi da, am ajuns acasă :)

2 comentarii: