sâmbătă, 8 august 2009

Petreceri

Memoires...
Încerc sa reconstitui calendarul petrecerilor din această vacanţă, deoarece mi s-au părul relativ puţine şi trebuie să profităm de ce a mai rămas:
Vacanţa, oficial a început pe 12 iunie (recunosc, m-am uitat în calendar) şi a început promiţător, şi anume:
13 iunie - majorat Alex - voluntar Europe Direct
25 iunie - Actiune RRR de Târgovişte, Priseaca
26 iunie - majorat Laura, colega la şcoală şi Europe Direct
29 iunie - 1iulie - Gratărele pe la Buşteni, pe Valea Cerbului
12 iulie - majorat Alex, colegul lui Cristi
13 - 20 iulie - mareee: Efrie, Mamaia, Saturn, peste tot!!!
23 iulie - majorat ??? nu mai ştiu cum îl cheamă pe colegul lui Cristi, mă informez şi aflu: Vlad
30 iulie - majorat american, de babaci, frati-miu 21
31 iulie - lăsat-a secului, se încheie luna, grătărel la Cristi
8 august - majorat Bănel - coleg de clasă şi la ED
9 august - Petrecere Tropicală la Doiceşti
13 - 27 august - fără majorate... fără grătărele... :)

2 comentarii:

  1. Ha,ha, anuna-le pe toate astea inmulteste-le cu 2 si o sa de majoratul tau. Ia majoratul tau si inmulteste-l cu 2 si o sa dea majoratul meu :) :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. haha;)) mai scade vreo doi de la majoratul meu si o sa dea majoratul tau:))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere