marți, 11 august 2009

Şcoala de vară - Ziua 1, 11 august 2009


Şcoala de vară pentru copii şi tineret organizată de Centrul EUROPE DIRECT şi OSIM.
Ţinând cont de faptul că am dormit decât 3 ore, deoarece ieri m-am trezit la ora 15 si ceva, prima zi a şcolii de vara mi s-a părut foarte obositoare. În afara faptului că am văzut filmul cu greierele şi furnica de 2 ori, la doua grupe, şi că ştiu replicile pe de rost, chiar a fost distractiv. Am realizat un suport şmecher pentru lumânări şi o broscuţă simpatică, care, în curând vor fi atârnate (sau aruncate) undeva pe pereţii camerei mele.
Lăsând la o parte parte practică, astăzi am învăţat lucruri noi despre Proprietatea intelectuală. De fapt, aproape tot mi s-a părut nou, ţinând cont că nu ştiam nici ce înseamnă OSIM :)) (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci). Partea proastă a lucrurilor este că, mai tot ce se discută aruncă pe masă arme de care eu nu mai dispun: cunoştinţe despre fizică şi economie.
Chiar dacă mă uit cam ca la felul 14 la ei când discută despre, totul e drăguţ. Mâine o să stau mai mult la prima grupă să le fur ideile şi să le spun la grupa mea :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu