luni, 10 august 2009

Weekend

Ultimul weekend l-am petrecut cum nu se putea mai bine. În mare parte am dansat, m-am distrat şi m-am întâlnit cu colegi pe care nu îi mai văzusem de mult timp şi de care îmi era foarte dor.

*Sâmbătă*
Ziua de sâmbătă a început promiţător. M-am trezit de dimineaţă, pe la 12-1... Am fost o tura la cumpărături şi am început să mă pregătesc pentru majoratul lui Bănel (ritualul obişnuit: baie, nuanţat, iar baie, epilat, pensat, uscat, îndreptat, etc:)) )
Pe la 8 jumate trebuia să plecăm spre Bănel. Cum era de aşteptat, am uitat cadoul acasă şi m-am întors după el, întârziind..;))
La Bănel, la Racoviţa, toate bune şi frumoase. Am făcut karaoke (= am spart geamurile), am răguşit foarte rău.













*Duminică*
O zi şi mai frumoasă. M-am trezit la ora 4 :D APOGEUL acestei vacanţe, ţinând cont de faptul că am fost cam ocupată cu activităţile şi nu am avut când să dorm atât de mult. M-am trezit, am încercat sa vb cu ai mei; în zadar... eram mult prea răguşită. Acelaşi ritual, însă mi-am lăsat părul aşa cum nu-mi place mie, creţ 8-|
Şi aşa, am plecat la Doiceşti, la Petrecerea Tropicală, unde ne-am distrat, dar unde nu am putut sa fac karaoke :(
Petrecerea s-a spart odata cu terminarea concursurilor, iar pe la 12-1 dormeam.

***

Astăzi, mami s-a închinat cu ambele mâini, zicându-mi că am intrat în anul morţii. Mi-am călcat două rochiţe şi vreo 3 tricouri şi mi-am făcut curat prin cameră. :D

Mâine începe şcoala de vară la EUROPE DIRECT şi, pot spune că, îmi pare rău că nu o să particip pe toată perioada, deoarece voi pleca într-o tură de concediu. :)

Un comentariu:

  1. Deci, 1 la mana, tot ce ai spus mai sus este adevarat. 2 la mana, iti sta foarte foarte bine cu parul cret, esti mai salbatica, esti mai tu :* >:D<. 3 la mana, cred ca te-ai imbolnavit, devreme ce ai inceput sa-ti faci curat in camera.

    RăspundețiȘtergere