miercuri, 12 august 2009

Şcoala de vară - Ziua 2, 12 august 2009

Şcoala de vară pentru copii şi tineret organizată de Centrul EUROPE DIRECT Târgovişte şi OSIM.

Ziua 2 şi ultima zi pentru mine la şcoala de vară. Au fost oranizate workshpuri drăguţe cu diferite teme, în funcţie de vârste. Cei mici ( printre care şi eu şi Cristi) au făcut floricele din linguri foarte drăguţe şi şmechere, iar la celelalte doua grupe, am făcut nişte pufoşi şmecheri din ghem colorat.
AZI:



Opera de ieri:



Ajunsă acasă, într-un final, azi am început să împachetez. Parcă nu aveam nicio tragere de inimă, iar geanta, deşi goală mi se părea mai grea decât mi-o aminteam. Renunţând cu greu la unele articole vestimentare, am reuşit să pun tot ce îmi trebuie într-un troller de 20x60x40 cm :X
Aşadar, mâine, 13 august 2009, ora 11:45 avionul decolează. Ruta: Bucureşti Băneasca - Valencia Manises. O să-mi fie dor de tot. De toţi. De Centru. De bibliotecă. De voluntari. De voi. De noi.



3 comentarii:

  1. Ce-a mai frumoasa lingura, ai uitat sa mentionezi asta... si oricum noi am facut cele mai frumoase chestii :)). >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. da:X cea mai frumoasă! cele mai frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
  3. A, da o sa ne fie si noua dor de tine... Dar o sa te intorci cu bateriile incarcate pentru runda a II-a...

    RăspundețiȘtergere