duminică, 23 august 2009

Port Aventura

Port Aventura este un complex, situat in Tarragona, Spania, unde se gasesc parcuri tematice: Mediterrania, Far West, Mexico, China si Polynesia. Fiecare dintre acestea ascunde cate o serie de nebunii de masinute, montagne russe si multe altele. Cele mai "periculoase" fiind Dragon Khan si un turn inalt de 100 metri (sau mai mult) din care faci cadere libera. . O noua atractie in acest parc fiind un carusel care prinde 135 km pe ora in 3 secunde. Inainte de a va spune ca m-am dat in toate cele metionate ana acum, tin sa precizez ca am rau de inaltim. Cu toate acestea, mi-am invins temerile si am reusit ca in vreo 10 ore sa vizitez tot parcul. Este o investitie foarte mare, iar singurul lucru care m-a dezamagit au fost cozile infernale la care trebuia sa te asezi ca sa te ia in fiecare masinuta in parte.
Cel mai mult mi-a placut Tutuki Splash, masinuta in cre m-am dat de 4 ori. Este vorba despre o barcuta situata in Polynesia, care te plimba prin apa, suisuri si coborasuri si, una peste alta, te face leoarca.

Cand o sa ajung acasa, o sa revin cu poze si mai multe detalii.

Un comentariu: