luni, 24 august 2009

Prima manea pe care am asculatatºo in Spania

Trecura zilele; o zi, doua, trei, o saptamana, o saptamana si o zi, doua trei si ceva parca lipsea. Probabil v-ati dat seama din titlu ce, pentru ca am avut grija sa va stric surpriza. Da, maneaua romaneasca. Nu stiu cum nu mi-am dat seama ca nu mai ascultasem o manea de foarte mult timp, insa atunci cand am auzit prima manea un zambet larg mi s-a asternut pe buze. :)) Era ceva cu "baiatul cu masina e cel mai cautat, etc.." nu mai tin minte exact, insa era o manea foarte veche :D

2 comentarii:

  1. La fel ca si Stereo love, maneaua trebuie sa fie nelipsita, oricunde te-ai duce in lume :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Regret sa te dezamagesc, dar nu stiu despre ce manea vorbesti :D Oricum, eu inca ma mir...cum naiba, numai o manea in tot timpul asta? Astia au nevoie sa le cotrobaie cineva prin playlist :))

    RăspundețiȘtergere