marți, 18 august 2009

Martes, 18 de agosto de 2009

Tot gandindu-ma cum sa incep acest post, m-am plictisit si, dandu-mi seama ca abia m-am trezit si ca nu am inspiratie, am zis sa o las mai moale. Stand in fata calculatorului si butonand, simteam cum ceva ma gadila la picioare. Era Maxi care s-a trezit in momentul in care m-am uitat la el si, m-a lasat singura, bagandu-se sub pat.

Aseara am visat toata noaptea. De data asta, chiar toata noaptea. De vreo 3-4 luni visez intr-una, iar cand dorm mai mult obosesc decat sa ma odihnesc, trezindu-ma mai ostenita decat cand m-am culcat.


Azi se anunta o zi foarte foarte calduroasa, cu temperaturi ridicate, vreo 30-35º C la umbra, fara niciun pic de vant care sa adie, din cand in cand.
Pana data viitoare, va sfatuiesc sa nu stati prea mult la soare, ci sa va racoriti in apa (calda) a Marii Mediteraneene.
Toate cele bune !

2 comentarii:

  1. Da, si la baza a fost apa calda... pacat ca era putina lume, foarte putina. Si eu visez de ceva timp si dorm foarte foarte rpost.. dar oricum mie imi place sa visez :). >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ma luai cu tine, m-as fi racorit si eu in apa Marii Mediteraneene...A, era sa uit, bineinteles ca m-as fi si bronzat :))

    RăspundețiȘtergere