sâmbătă, 29 august 2009

Petreceri

Stăteam şi îmi aminteam de grămada de petreceri (în special, majorate) la care am tot fost anul acesta şi de expresia pe care o are tati atunci cand îmi spune: "Iar te duci? Lipseşti tu de undeva?"... Adevărul este că... nu ! :)) Nu prea.
Am selecţionat câte o poză de la fiecare majorat cu mine şi ai mei colegi-prieteni, în ordinea lor. De la cele la care am făcut poze, nu eram beţi :))

Teo
My 18's
Sorina

Carmen

Andreea

Miha

Alex de la centru

Laura

Alex

Bănel


Mai sunt câteva de la care nu am poze şi încă câteva la care nu am fost :D

Un comentariu:

  1. Ai uitat de Banel... ce tare e ultima poza ;)), va sta bine impreuna 8-), aaa si nu, nu eram treji, adica cel putin eu :)). Reusesc sa ma fac pulbere la fiecare bairam la care ma duc, dar ce?, asta-i farmecul meu :))

    RăspundețiȘtergere