miercuri, 19 august 2009

Miercoles, 19 de agosto de 2009

Lasandu-ma purtata de valuri, pe salteaua verde pe care a cumparat-o Edi si, prinvind geamandura care zacea undeva, spre orizont, mi-am da seama ca azi suntem in 19. Si in luna mai am fost in 19. Iar in luna mai, fix pe 18, ne duceam spre Busteni, unde am participat la tabara de ecologizare Recycle, Raft and Race. A fost o saptamana frumoasa unde am legat noi prietenii si am strans mai puternic altele.

Surprinzator (cel putin pentru mine), de atunci au trecut fix trei luni. Cred ca si ora la care scriu acest post este identica cu cea din luna mai. Si atunci am baut un Cosmopolitan pe care barmanul din Busteni nu a stiut sa il prepare. Si am jucat biliard si, din cate imi amintesc eu, (cu norocul prostului) am si castigat... :D
To be continued...

Un comentariu:

  1. Ha, ha.. a castigat, va zic eu sigur... dap au trecut 3 luni si vad ca ti-ai amintit :D

    RăspundețiȘtergere